lettuce Kızlar bebişimi silikon göğüs ucu ile emziriyorum göğüs uçlarım henüz yara ne kadarda kendini toparlıyor 8 günlük anneyim sizlerin ne kadarda topladı ve sonra memeyi kabul etti mi ?
timuskolik lettuce merhaba, ben bi 15 gün kadar silikon kullandım. Göğüs ucum yara değildi ama ucum yoktu. Emdikçe çıktı sonra bebişte alıştı. Yavaş yavaş silikonu çıkarıp göğsümü veriyordum.
ireeemmm0 lettuce 4 ay silikon ile emzirdim hiç tutmayacak sanardım memede ağlardı hep benimki tuttuysa seninkide tutar kendini kasma sonucta seni emiyorr ilerde algıları açılıp cenesi kuvvetlenince tutar
anneee5 lettuce 3 ay silikonla emzirdim meme ucu yoktu zamanla çıktı silikonu bıraktık sıkıntı olmuyor
omer47 timuskolik ben 4 ay boyunca kullandım hiç çıkmadı o kadar enjektörle de çektim boş hiç çıkmadı 4 aydan sonra 1. Çocuğum bıraktı şuan ki bebeğim 8 buçuk aylık hiç emmesi yaa
anneee5 dmete takmadım ucu ilk önce emmek istemedi ağladı sonra karnı acıkınca mecburen emmek zorunda kaldı ☺️
aysenurdmn 6 aydan bildiriyorum sadece silikonla emiyoruz. Doğduğundan beri memeyi almadı emzirme hemşiresi bile şaşırmıştı hala daha almıyor değdiği an bağırıyor
zehrosb Meme yaraları 2 ay sonra gecti.Silikon uc meme ucu yoktu diye kullandim ama cok zor bıraktık keske kullanmasaydim en başta zorla memeyi verseydim ağrısına alışıyorsun zamanla
nurhayat97 lettuce 2.ayda rahatladım açıkçası silikonu bırakınca 2 günde alıştı şükür darısı size inşallah 🙏