Merhaba kızlar oğlum 23 günlük , 2.haftasında yüzünde ilk önce isilik tarzı bişiler cıktı sonra ilerledi yoğunlaştı yüzünde ve baya içi beyaz sivilce oldular hafif büyüyenlerde var. Doktorumuz normal bişey olduğunu bazı bebeklerde 2.aya kadar devam edebildiğini söyledi. Krem vs de vermedi şuanda eğer kabuklaşırsa öyle bişey verebiliriz dedi . Şimdilik ılık suyla siliyorum yavaşça. Birde hakiki gülsuyu önerdiler. Yaşayan var mı ne iyi geldi bi sormak istedim sizlere :(