Feyzosumunannesi Tatlican Oh afiyet olsun. Zaten çok fitsiniz tost yapsaydınız ya da ekmek arası bsey. Ay su içsem yarıyor
Tatlican Feyzosumunannesi Hahahah tost hamur işi hiç işim yok olsada olur olmasada. Annem de kızıyor bana. Yazın mesela akşama kadar salatalık yerim oda zayıflatır diyorlar ay aysşeee işe yarayan bir şey ye diyor Sen iştahlımısın normal mi yersin yemek Ben ekmek pek yemem akşam yemegınde ama dikkat etmekten değil iştağım yok pek
deleted20517 Elfgrn abi gözümde canlandı sanki puhahaha 😂 Röportaj:Mesleği neden bıraktınız ? Cevap:Gördüklerim Göreceklerimi bile geçtigi için 😂😂😂😂😂
Elfgrn deleted20517 Yapmaaaaaaaa 🤣🤣🤣 zor tutuyorum kendimi ahahahahahaha Ay bırakmazdım da taşınma kızımın sağlık sorunları derken yeteri kadar aktif olamam diye dedim kimsenin hakkı yenmesin çıktım 😁 ama 2 yılda gördüğüm göreceğimi geçti 😁😁😁