Acemiannecik
Beybibeybi
Bahar1425 Bugün doktorumuza gittik .Kafadan(alından) ateş ölçmeyin demedi.Üstü çok örtülü olmasın temassız kullanırken dedi.Sanırım diş kaynaklıymış.Bugün ateşi yükselmedi dedim .Eğer ateş devam ediyor deseydiniz idrar baktıracaktım dedi.Diş yerleri kabarmış beyazlaşmış dedi. Ayrıca arkadaşlar ben de öğretmenim ve böyle bir postun altında tartışmanıza üzüldüm açıkçası.Postu yazarken uykusuz,stresli ve telaşlıydım .Bu sebeple doğru ifade edememiş olabilirim kendimi.Ben hem dijitalle koltuk altından hem temassızla alnından bakıp karar veriyorum ateşi olup olmadığına.Ve kızımın normal şartlarda vücut ısısını takip ediyorum.İlgilenip cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.😊