Kızlar oğlum da crp çok yüksek çıktığı için antibiyotik iğne kullanıyoruz hersey çok iyi düzeldi çok şükür sorun yok ama antibiyotik iğneye başladığından beri sanki karnı ağrıyor gibi ayaklarını yukarı çekiyor sürekli katı gıda da sorun yok ama mama asla içmek istemiyor karnı ağrıyor gibi probiyotikte kullanıyorum ama neden böyle oluyor başına gelen oldu mu? 7 ay 18 gunluk