Aynı dertten muzdaribim denemediğim gaz damlası, masaj vs kalmadı. Doktoruma rezene verebilir miyim azıcık dedim asla dedi sen belki çocuğu anlık rahatlatırsın ama ilerde karaciğerini elinden alırsın kendin iç ama çocuğa süt mama hariç bi şey verme falan dedi o yüzden hiç vermedim rezene ya da kimyon. Her gün kendim içiyorum, gaz damlası da kullanıyorum ama çok bi değişiklik yok, doğduğundan beri geceleri maksimum 40dk falan uyuyup uyanıyor 2 saat uyanık kalıyor tabi bas bas ağlıyor da.. herkes sabret geçecek diyor bende sabrediyorum artık yapacak bir şey yok 2 ay olmak üzere bizim