cnrm16 komut alması iyi de bunu söyleyerek henüz tam konuşamamasını normal karşılamak bana pek mantıklı gelmedi. 3 yaş üstü için kesinlikle dil terapisti öneriliyor. 3.5 yaşında kızım kreşe bu sene başladı kendi kendine yemek yeme, tuvalet sonrası kıyafet çekme ve ayakkabı giyme yetisi var. Fiziksel aktivite seviyesi nasıl aktif bir çocuk mu ? Motor becerileri üst başı ile bala çıkmaya yeterli mi ? Hayatında tv ne kadar var ? Kitap düzenli okuma var mı ? Kendi kendine birşeyleri yapmasına izin veriyor musunuz?