Merhabalar
Kızım doğduğu günden beri kucakta pışpış ve dolaşarak uyutuyoruz. Şimdi 9 aylık ve 9,5 kilo. Kucakta 5 dk da uyuyor ama artık yoruldum. Yatağında pış pışla uyumaya nasıl alıştırırım. Ağlamasını ne kadar beklemeliyim ya da ne yapmalıyım??? Yardımcı olup yol gösterecek, deneyimlerini paylaşabilecek olan varsa çok mutlu olurum