mygnc Kızım 10 bucuk aylıkken yurumeye basladı ama 2 gundur parmak ucuna basarak yürüyor gibi sürekli degılde ara ara bi anda yapması normal mi
twintwo mygnc benim ikizlerim de parmak ucuna basıyor ayaklandiklariindan beri daha yürümuyorlar ama 13 aylıklar çevrem normal parmak ucuna basması diyor ama yaşıtları hep düz basıyor normale döner miki
twintwo Benimkilerde ara ara bassa neyse ama sürekli parmak ucunda basıyorlar düz bastırıyorum hemen geri parmak ucuna basıyorlar
bizdejantikizlardik twintwo Benim kızım da böyle hiç düz basmıyor. Ben düzeltince de kızıyor bana. Ortopedi baktı sorun yok kaslarında kendisi yapıyor dedi. Çocuk doktorumuz nörolojiye de baktırın dedi. Ayın 29 una bulabildik götüreceğiz bakalım.
twintwo mygnc evet sürekli öyleler kalca muayenesine gittiğimizde doktor sıkıntı yok dedi 2 yaşında da hala öyle yapıyorsa getirin demişti
bizdejantikizlardik twintwo Sizde baktırın isterseniz benim içim bi türlü rahat etmedi. Nöroloji de sorun yok derse anca rahatlıycam sanırım
twintwo bizdejantikizlardik aynen ilk başta sanırım çocuk doktorundan randevu alcam sonra çocuk nöroloji den randevu alcam değil mi doğrudan vermiyorlar randevuyu sanirim
bizdejantikizlardik twintwo İlk olarak çocuk doktoru sonra ortopedi sonra nöroloji olarak yönlendirildik biz.