merhaba herkese. Bebeğim 1 aylık iki memeyle sıra sıra besliyorum ama bir memeyi daha çok seviyor sanki diğer taraftakini çok çabuk bırakıyor zaten ondaki süt daha az belli oluyor görüntüden de. Böyle bir şey yaşayan oldu mu acaba nasıl düzeldi? Sürekli tercih etmediği memeyi sağsam mı acaba bilemedim ya