Arkadaşlar yaklaşık 15 gündür oğlum bir saatin 15 dakikası iyiyse gerisi ağlayarak geçiyor sürekli beni istiyor kucak istiyor evin içinde dolaştırmamı istiyor sürekli mız mız zar zor yemek yapıyorum oturduğum gibi ağlamaya başlıypr ne yiyorum ne iş yapabiliyorum sinirlerim iyice bozuldu. Evet diş çıkarıyor dişi patladı ama bu kadar olur mu arkadaşlar çıldırıcam dışarıda gezdiriyorum duruyor eve giriyoruz başlıyor karanfil yağ sürüyorum ama bence diş yüzünden bu kadar değişmez ya kafayı yicem yardım edin 7 buçuk aylık