Benim de aşırı derecede dökülüyordu. Aile hekimine gittim şampuanımın içine katmak için ampul vitaminlerden yazsın diye. Kan tahlili yapalım dedi. Yaptık ve benim demir depoları boşalmış meğer. Demir hapı bitti dökülme bitti. Normal derecede dökülüyor daha doğrusu. Geçici çözümler yerine kökten halletmenizi tavsiye ederim.