Kızlar bebeğim 13 ayı doldurdu. Arı diyo (ama ayııı gibi belirsiz biraz) baba diyo ama ba bazen baba yine böyle her zaman babasına seslenmek gibi değil de ses olarak çıkarıyor baba diyor. Anne iki kere falan demiştir üç ya da. Hayır diyor ama haiii gibi ses çıkarıyo kafasını sallayarak. Ağaç diyor ama aaç diye yine belirsiz bir şekilde söylüyor. Bizim sözcüklerimizi söylediklerimizi de tam net çıkarmamakla birlikte bazen taklit ediyor nadir. Başka da bi kelimesi yok. Bunlar kelimesi var sayılıyor mu yoksa konuşma geriliği mi var çocuğumda. (Bir de su ya buy diyo mama diyor)