Emzirirken çok fazla midem bulanıyor, tam kusma bulantısı da diyemem ama içim kalkıyor. Yemek yedikten hemen sonra bile emzirsem oluyor hani şeker tansiyon düşüklüğü değil. Sadece bazen bebeğim emerken tıkanıyor ve her emme öncesi geriliyorum acaba psikolojik midir? Yoksa normal olup benim gibi içi bulanan ve bir çözüm önerisi olan var mısır? 🌸