Bebeğim 4 ay 6 günlük tamam önceden sık emmesi normaldi ama artık gene çok sık emmek istiyor bazen 1 saat bazen 2 saatte bir hırçınlaşıyor bende emziriyorum belki açıkmistir diye sanki 10 saattir emmemis gibi yapışıyor göğüsüme. Acaba doymuyor mu diyorum devam sütü mü alsam diye düşünmüyor değilim
Geceleri internetten bakıyorum 6 saat falan uyumadı getekir diyor bizim oğlan 1 den 7 e kadar 3 kere kalkıyor emmek için
Siz nerden anlıyorsunuz bebeğinizin doyup doğmadını