Meraba bebeğim 2 yaş 1 aylık aşırı iştahsız zayıf hiç bir vitamin takviye kullanmıyoruz acaba öneriniz varmı bi doktora götürdüm dalğa geçer gibi yedirmeyi bilmiyosundur dedi ve hiç bir tahlil almadı önerisi olan çok üzülüyorum abır cubur bile istekli yemiyo 2 lokmadan sonra doydum diyo