bberraa bazı çocukların doğası bu bence “bana baksınlar” modu 😂 ilk çocuğum oğlum herşeyi çok vaktinde istekli yaptı emekledi oturdu 8. Ayından itibaren asla bana yapışmayan bı bebekti ıslak mendille bile yarım saat oynardi neyse onu büyüttük sonra kızım oldu 😅 tam bir ilgi delisi asla başından ayrılamam geç oturdu geç emekledi bir tık geç yürüdü üşengeç resmen ya surekli onunla ilgileneyim istiyor şuan 17 aylık dhaa taş çatlasın 2 aydır falan benden bağımsız oyuncak yüzüne bakıyor öncesinde ben oturturdum oynayalım diye asla ilgisini çekmezdi bı iki eller bırakırdı giderdi 😅