Küçükken ben de bir kaç defa bitlenmiştim annem bir ilacı ile yıkayıp oturturdu beni önüne gerçek anlamda sabaha kadar tek tek sirke ayıklardı. Söylenirdi bir de pislerin yanına gitme bilmem ne diye. Ben bacağının birine yaslanıp uyurdum sabah da boynum tutulmuş bir şekilde yine banyo ve okula gitme faslı. Bittikten sonra eczanelerde bit tokası görmüştüm onlardan alabilirsiniz.