elizz_momm Kızlar 10 günlük iznimiz var arabayla gidicez 6 saat yaklaşık yolumuz tavsiyeleriniz neler ne aldınız yanınıza nasıl geçti yolculuklarınız😂
Nrkzy elizz_momm öncelikle iyi yolculuklar diliyorum. Bol bol mola verip hava alırsınız aracın çocuğun oturacağı tarafa güneşlik mutlaka alın. Cırt cırtlı kitap falan alın yanınıza atıştırmalıklar tabi kaç yaşında onu bilmiyorum
lapsekiliTayfur elizz_momm 4.5 aylıkmış bebeğiniz zaten yola dayanamayacak ve uyuyacak sürekli sütünü mamasını verin yeterli olur 👍🏻 birde camnları arasa bir acip havalandırın aracı şayet mola veremeyecekseniz
Kuzularinanasi elizz_momm kucukmus ztn cok biseye gerek kalmaz.emer uyur 2 saatte bir pusetinden kaldirip biraz poposunu vs havalandirin yani surekli ayni konumda kalmasin.ztn emzirme yada mama verme zamani kalkmis olcak..uyuyarak geciririr ztn
tostperisi elizz_momm biz genelde kızımın gece uyku saatine denk getiriyoruz, vardığımızda da yatağımız hazır oluyor direk uykuya devam ediyoruz.