Usnac1995
Canım senin oğlunla benim kız arasında 1 ay var sadece 29 aylık bizimki de postlardan hatırlıyorum seni de sen kitap aldın mı etkinlik yapıyor musunuz benim kızım baya açıldı çok şükür 3 lu 4 lu cümle kuruyor sadece kelime sayısı çok fazla değil fiiileri çok fazla kullanıyor .
Yapti ,aldı ,gitti ,geldi ,ördü,kaldım ,sevdim
Her söyleneni tekrar etmiyor ama .
Renkleri ogretmeye çalışıyorum mesela tekrarlamiyor bir anda kendi kendine sarı ,Mami , pembe dediğini duydum mesela.
Biz de Osman abalı dikkat güçlendirme seti çok etkili oldu .
Anne doydum .
Anne yedim
Anne gittim geldim .
Nene ver ,
Neneee noooo noooo .
Nene ben doydum .
Baba ciyek al .
Baba ise ditti gibi cümleleri kuruyor .
Ama hala bazı kelimelerin ilk iki üç hecesini de söylediği oluyor .
Örnek
Baba mu (muz) al .
Çok ilginç kelimeleri kolaylıkla öğreniyor bazen mesela
Ahtopot (ahpopo) diyor gördüğü an söyledi.
Ay dede diyor ayı görünce.
Annem bebeğim yommm diyor ( seviyorum )