Sekiz ay on günlük bebeğim için ek gıdayı iki ana bir ara öğün veriyorum. Onun dışında gün içinde Emziriyorum daha sık.Ama bir yaşa kadar temel besin anne sütü ya da mama olmalı bu şekilde öneriyor doktorlar. Ek gıda şu an için tamamlayıcı. O yüzden mümkün olduğunca mamadan kopmayın derim. Bir de ek gıda fazla veriyor olabilir misiniz o yüzden belki mamayı reddediyordur.