Hanımlar selam
3,5 yaş kızımı bir iki sefer gördüm burnunu oyup bir de yiyor 😕 uyardım tamam dedi yıkadı ya da peçeteye sildi, ama bugün kreş grubundan gelen videoda gördüm aman allahım tekrar tekrar izledim şok oldum ve utandım, o grupta kaç tane veli var öğretmen var, kim bilir neler düşündüler. Öğretmene de ayrıca sinirlendim görüyor uyarmıyor şarkı söylemeye devam ediyor , bunu nasıl aşabilir bilgisi olan var mı ne yapmam lazım