Ikı bacak bir de agızdan damla şeklinde oluyor yakın zamanda oldu kızım. Çok şükür ateş huysuzluk olmadı yalnız sağ bacağında iğne vurulan yerde kırmızılık ve şişlik meydana geldi hemsiremizi aradıgımda normal oldugunu aşı olurken bir anda bebeğin kendini kasması sonucu meydana geldiğini söyledi. Kolonyalı pamuk bırakmamı da ekledi. İyi geldi dediği gibi bıraktım dağıldı geçti kırmızılık aklınızda olsun 🌺