Şimdi diyeceksiniz bebek ama yok 5 yaşına girecek oğlumun gecen gün ögretmen bit muayenesi yapın demesi üzerine kafasinin ortasinda çukurluk, alın kemiğin de çıkıntılık farkettim , daha önce görmedim nasil olur anlamadım. Yeni olduysa nasil oldu böyle kemik şoktayım. Hemen doktora gittik doktor çok da önemsemeden şekli böyle korkulacak birsey yok dedi. İnstagram üzerinde yazdığım bir beyin cerrahi panik yapacak birsey değil anlatiginiz normal dedi . Ama ben anlamıyorum nasıl farketmedim bugüne kadar şimdi çok düşündürüyor beni.
Beyin cerrahina randevu aldım 1 hafta var o güne kadar çatlayacagim galiba, sizin çocukların kafasinda böyle birsey varmı