Kızlar bebeğiniz doğduğundan beri gelen altınları paraları ne yapıyorsunuz ? Ben hepsini birleştirip 2 tane bilezik yaptım koluma taktım ama onların oğlumun olduğunun bilincindeyim her geldiğinde de biriktiriyorum üstünü tamamlayıp altına çeviriyorum peki sizler neler yapıyorsunuz ?