rosemihra Kızlar hep böyle 3 günde 1 5 günde bir yapıyor . Ikınıyor sürekli . Acaba neden böyledir ? Başına gelen var mı ? Doktor 10 gün normal diyor . Ama bu çocuk hep böyle yani rahatsız . Hiç rahatı yok , benim de yok o yüzden 🥺sadece emiyor bu arada
0903 @rosemihra yani anne sütünde normal belki gazını çıkaramadığı için ıkınıyodur bebeğiniz gaz damlası kullanıyor musunuz? Gazını çıkarsa bile rahatlamıyor olabilir
rosemihra 0903 gazını çıkarıyor günde 15 kere falandır heralde o kadar iyi ama bi türlü kakasını yapamıyor :( hep böyle hep
teacherikizannesi rosemihra bnmde 2 aylık bebeklerim arada çay kaşığıyla doğal zeytinyağı veriyorum asit olmayacak içinde elinizde yoksa eczanedede içimlik olarak satılıyor. Faydası oluyor rahatlatıyor yaptırıyor
busrakaan18 rosemihra doktor mu önerdi? benim 5 aylik ama 3 aydır falan hep sizin dediğiniz gibi farklı doktorlara da götürdüm 10 güne kadar normal diyor surup verdi probiyotik veriyorlar ama daha çok sancı yapıyor çocuğum perişan bi halde
rosemihra busrakaan18 Doktor ısrarla vermedi . Gaz damlası probiyotik daha da kötü kabız yaptı bizi . Fitili kyzenşm bebeğine verdiğini söyledi onun sayesinde aldım iyi ki almışım çocuk çatlıyor neresi normal ya . Hadi 1 kwre 10 gün yapmadı diyelim ama sürekli böyle
rosemihra teacherikizannesi zeytinyağı var doğal veriyorum ama hiç fayda sağlamıyor ilk zamanlar fayda sağlamıştı. 1 aydır böyle yazık günah ama doktorlar baştan savıyor
ckader rosemihra doktorların normal demesine anlam veremiyorum. Bence normal değil benim bebeğimde rahatsız oluyordu iki üç gün kaka yapmayınca. Zeytinyağı ver bir iki saat sonra hemen çıkarıyor. Şehir değişikliğinde bi hafta yapmamıştı inanılmaz rahatsızdı bebeğim.
rosemihra ckader aynı ben de onu dedim az önce . Neresi normal çatlıyor ıkınıyor geceleri uyumuyor . Ben de mahvoldum 15 dakika arayla uyanıyor pert oldum resmen
sevbuk rosemihra onların dediği normal bebek huzursuz değilse ama yapmıyorsa o normal onun haricinde çığlık çığlığa oluyorlar anlatıyorsun anlamıyorlar ben çok yaşadım 2. Ayda beyaz sabunda işe yarıyor minicik bişey sokuyorsun yapıyor direk
ckader rosemihra o zaman sen yediklerine dikkat et okumadan yazmışım zeytinyağını emziriyorsan senin bağırsaklarını hareketlendiren lifli şeyler ye hurma incir vs dene. Bizde o da işe yarıyor. Ben kabızsam bebeğimde kabız oluyor
rosemihra ckader ben iyi beslenmiyorum ondan da olabilir eskiden meyve sebze yerdim şimdi çocukla ilgilenmekten yiyemiyorum vakit kalmıyor kendime