yigittefe611 2 aylık bebeğim var doğumdan beri Aptamil kullanıyoruz ama son bitlr haftadır çok gazı okdu Sma 1 aldık 3 gündür kullanıyoruz ama bunu içince günde bir kaka yapıyor kabız değil. Ama Aptamil içerden 4 5 kere yapıyordu. Sizce hangisi daha iyi
1prensh yigittefe611 ben emziriyorum ama yatmadan 1 kere mama veriyorum aptamil kullanırken çok gazı oluyordu ama geçtim gaz sorunu yok çok şükür günde 1 kaka yapması da normal büyüyor artık yenidoğanken yaptığı kaka sayısıyla şuan ki kaka sayısı bir değil normal yani