Bence direkt polis karakoluna gidip durumu anlatın okuldan şikayetçi olun. İl milli eğitime gidin. Hastane raporunda yazar zaten çok ciddi bir durum geçmiş olsun. O olay olurken öğretmen veya gözetmen yok muymuş ? Büyük bir ihmal söz konusu bence 3 çocuk 1 çocuğa zorbalık yapıyor okul yemekhanesinde ve öğretmen bunu nasıl görmüyor aklım almıyor. Olayın arkasında durmalısınız kesinlikle