3 arkadaşı 4 yaşındaki oğlumun burnuna okulun tuvaletinde havuç sokmuş. Okuldan aldığımda burnu ağrıyordu noldu dedim havuç attılar dedi havuç soktular dedi ama inanmadım yani sokup çıkardılar sandım ışıkla baktım içinde bişey görünmüyor. Gözüne doğru şişmeye başladı ve acile götürdüm kbb ye yönlendiler doktor ışıkla baktı bişey göremedi. Tıkanmış dedi içini temizledi sonra bişey var dedi çıkardı ki havuç parçası… genzine kaçsa ölürdü dedi şok oldum o an. Direk okulu bilgilendirdim ama olaydan haberleri yok. O gün ara öğünde havuç vardı görüntü kayıtlarında o kısmı izlettiler birşey yok dediler. Ama diğer arkadaşları da olayı anlatıyor. 4-5 yaşındaki cocuk %100 doğru söylemez. Oğlum bana yemekhane saatinde olduğunu söylüyor o saati istediğimde o saatte havuç yok diyor. Havucu velimiz götürüp sınıfa koymuş. Cimere ve meb e yazdım şikayet ettim. Başka ne yapılabilirim bilmiyorum. Okul olayı kapatmaya çalışıyor.