Betbetbet tüp kendiliğinden düşüyor bir tanesi tam 9 ay olmuştu yemek yerken baktım bisey hissettim tüp çıkmış minicik bisey zaten kulağının içindeyken asla ama asla hissetmiyorsun. Birisi de kontrolüm vardı doktor kulağıma bakarken AA tüp gelmiş dur alayım onu dedi Cımbız gibi biseyle çekti yani oda düşmüştü zaten tüp kulaktayken kesinlikle şu kaçmamalı kulağa demişti doktorum duşa girerken pamuğun ucuna vazelin sur kulağına tıka demişti vazelin de pamuğun çıkmasını engelliyor sanirim Bn öyle dusundum tüp çıktıktan sonra pamuğa gerek yok artık demişti