Merhaba herkese, mastit oldum birkaç gündür bunun mücadelesini veriyorum bugün göğüs ucumda minik bir su toplaması gibi şişlik farkettim içi su dolu gibi. Onu patlatmam gerekiyor mu kendiliğinden patlar mı? Bebek emince çok daha belirgin oluyor ordan süt gelmesini de engelliyor sanırım