Bebeğim 3 aylık Domuz gribi olmuşum kızlar dün gece serum iğne vuruldu emzirmedim sütümü sağıp döktüm bir de kanımda enfeksiyon çıkmış 5.2 14 tane baya ağır antibiyotik iğne vermiş doktor iğne vurulduktan sonra 3 saat emzirmesşn demiş eşime ama anlamadığım 3 saat sonra sütümü biraz sağıp dokmelimiyim yoksa direkt emzirmeli miyim bilen var mı