Kızlar oğlum 7 aylık sünnet için yarına randevu aldım devlet hastanesinden grip atlatalı 3 gün oldu bugün hafiften burnu aktı yarın için sadece muayne edip gün verir diye düşünüyorum gün gelene kadar da tamamiyle iyileşir diye randevuya gideyim diyorum sizin deneyimlerinize ihtiyacım var ? Bu şekilde doktor gün verirmi dersiniz ?