aleyyy Kızım dün oldu aşı bu sabah baktığımda sağ kolunda şişlik ve sertlik vardı sağlık ocağı ıslak bez falan koyun dedi ama başına gelen var mı siz neler yaptınız kaç güne geçti acaba
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala aleyyy yani başıma gelmedi ama kolonyalı pamuk koyabilirsin demişti bize de
Nil_defne aleyyy 1 hafta önce başımıza geldi üç dört gün sürdü şişti kızardı yandı 😔buz ve kolonyalı pamuk koydum ben o indirdi