Gamszbaykus37 Kızlar muhtemelen influenza oldum yüksek ateş , halsizlik, baş ağrısı , cırcır, eklem kemik ağrısı var. Doktora gidicek halim yok ama 2 gündür çekiyorum. İlaçsız geçmez mi bu zorlayıp gitmeli miyim fikir verir misiniz?
elisa2705 Gamszbaykus37 Dr gitmeden geçmez biz 1 hfta 15 Güne anca zor iyileştik ailecek olmuştuk gitmelisin çok lanet bi hastalık
Gamszbaykus37 elisa2705 yaaaa gerçekten mi :( kızıma geçmesinden çok korkuyorum geçen hafta hastaydı yeni toparlandı hatta toparlamadı hala burnu falan tıkalı. Normalde grip olunca hiç ateşin çıkmazdı şu an 38 buçuğu geçiyor
elisa2705 Gamszbaykus37 İnsallah geçmez ama zor Dr bize aynı ortamda olmak yetiyor demişti önce eşim oldu sora ben sora kızım malesefki sen maske taktın mı geçmesin diye
hayatgzl Gamszbaykus37 canım kızımda şuan influenza onun ilacı var 5 gün kullanıyosun onu kullanmadan asla geçmez 40 dereceyi gördü ateş çok zor geçiyo. Galiba bana geçti bugün sabah bende sağlık ocağına gidip ilaç yazmasını isticem
falconsw Gamszbaykus37 4 gün ilaçsız geçmesi için 38-39 derece ateşle bekledim geçmedi. İlacını kullandıktan 1 saat sonra ateşim düzeldi. Hiç beklemeyin ben boşuna beklemişim.
Gamszbaykus37 falconsw ya gittim doktora ama antibiyotik yazdı bana ve ateşim hala devam ediyor yine gittim 3 gün kullanman lazım ilacı diyor. Siz emziriyor muydunuz
relaxanne Gamszbaykus37 Valla biz olduk doktor enfluvir hap verdi özel influenza ilacıydı ama ben onu sadece 2 kere içtim sonra bıraktım kendiliğinden geçti yani. Çünkü ben yurtdışında büyüdüm orda da bu hastalık var vardı eskiden de ve orda hiç ilaç vermezler kendi kendine geçer gripler, koronada da ilaç vermediler almanyada. Türkiyede bayılıyorlar kimyasala boğmaya insanları. Bol bol doğal vitaminli doğal ilaçları deneyin canım bir kaç güne geçer. Öksürük eklenirse bitkisel şurup dene güvendiğin eczacı danış bitkisel şuruplar var.
Gamszbaykus37 relaxanne ya ben de ilaç çok az kullanırım sevmem ama düşmüyor ateşim en düşük 37 buçuk. Hep 38 lerde ateşim üşüyorum titriyorum hep
hayatgzl relaxanne ilaç içtiği halde çok kötü ilaçsız asla atlatamazdı herhalde. Tek lokma sürmüyo ağzına 5 günde 2 kg verdi kızım çok üzülüyorum
Gamszbaykus37 relaxanne kızım öksürüyor onun dışında bir şey yok şu an çok şükür ama bende tat bile gitti sarımsak kürü vereceğim ona
Mircet Gamszbaykus37 ilaçsız hayatta gecmiyor.Eğer ilaca hemen baslanilmazsa ateş 8 9 gün rahat sürüyor.Annem ve kızım oldu test bisey yapmadılar ilkte grip dedi yolladı 15 gün yatak döşek yattılar.Ben ve eşim ilk gün kullanmaya başladık 2 3 güne toparladik
Gamszbaykus37 Mircet yaa bana da antibiyotik verdi ama ateşim hala var 37 buçuktan aşağı düşmüyor siz emziriyo muydunuz
beguto Gamszbaykus37 usun sure surundurur enflivur icin eczaneye sorup gidemiyorsaniz. Eczaneler yinlendiriyor
Efy Benim eşimde oldu devlet hastanesi test yapmadı eşimde özel bi klinikte yaptırdı sonuç pozitif çıkınfa eczaneden ilacını aldı kullandı 4. Gün ilacı alında toparladı hatta çocuklarada şurubunu kullandık her ihtimale karşı isterseniz eczaneden ilacını alın direk kullanın ikinci dozdan sonra toparlanmaya başlarsınız
Karanirem Gamszbaykus37 2 saat önce hastaneden geldim 16 aylık bebeğim ateş 40 infulenza B pozitif malesef berbat bişey bütün keyfimiz kaçtı bende aynıyım ölmüş gibiyim
Gamszbaykus37 Karanirem Ah kuzum seni çok iyi anlıyorum Allah şifa versin sana da bebeğine de. Emziriyor musun sana hangi ilaçları verdiler
Betul38 Biz ailecek ilacsiz gecirdik ama 2 haftaya yakin sürdü kizimin atesi 1 hafta düsmedi. Almanyada yasiyorum burda ilac vermiyorlar influenza icin
cemreninannesi_ Gamszbaykus37 ilaç 48 saatti sanırım içtiğiniz de etki ediyor bence yarın bir gidin doktora ilaçla hemen toparlarsınız inşallah öyle bile gerçekten çok sancılı bir süreç evde bence mümkün değil geçirmeniz
Gamszbaykus37 cemreninannesi_ ateşim çok yükselince gittik ama antibiyotik verdi ya influenzada sanırım başka ilaç kullanılıyormuş siz emziriyor muydunjz