AlpSol hazale966 yumurta alerjimiz olduğu için kızamığı yaptırmadık diğerleri bir ağrı ateş vb yapmadı çok şükür
gzdehlal hazale966 bize iki saat sonra hafif ateş yaptı ilaç verdik başka belirtimiz yoktu sıkıntı yaşatmadı
sencokbiliyon hazale966 ateş hiç olmadı. Ama yapılırken canı çok acıdı. Sonrasında 1 hafta kadar çok huysuzdu. Geceleri sık uyanıp ağlardı. Ama 1 hafta sonunda geçti çok şükür.
sencokbiliyon hazale966 ay maalesef bizde sürdü ya. Gündüzleri çok huzursuzdu. Geceleri de hiç olmadığı kadar sık uyanıp ağlamıştı. Yatakta sabaha kadar mızmızlanıp dönüp duruyordu. Dolven bir nebze olsun rahatlatıyordu bizi.
AlpSol ticktack ayrı diye biliyorum yani çıkarmaya gerek yok Sizden sormadı mı alerji var mu yumurta yiyor mu diye Sorup öyle yapıyorlar kızamık aşısını genelde