8 aylık kızım anne sütüyle besleniyor. Sağım ile veriyorum ama sütüm azalmaya başladı. Biberon ile besleniyor. Hipp combiotic marka mama aldım uyurken arada destek olarak veririm diye. Fakat öğürdü midesi bulandı. Uyurken uykusunda denedim uykudan uyandı. Mamaya nasıl alışabilir? Sonradan mama veren var mı ?