arzu76 Ben işteyken eşim vermiş 4 damla kutunun üstünde 4 damla yazıyor günde 4 defa diye kalmış aklında getir verelim dedi bende hiç vermemiş sandım verdikten sonra söyledi bir şey olur mu çok korkuyorum
ayisit arzu76 bebeği gözlemleyin kusma ishal varsa direkt doktora götürün. Allah korusun karaciğere vurur fazla demir. Toplam kaç kez kaç damla vermiş?
canmanayvesuyu arzu76 bu kadar azdan bişey olacağını zannetmiyorum ama bence doktorunuzu bir bilgilendirin fazla d vitamini böbrekler açısından zararlı
canmanayvesuyu arzu76 pardon d vit anlamışım demirmiş. Bişey olmaz 4. Ayda başlanan doz zaten koruyucu doz oluyor bir de tedavi dozu var daha fazla onu vermişsiniz gibi düşünün. Hangi damla? Ama içiniz rahat etsin derseniz doktorunuza yazın bi
beybiliko arzu76 ben yaklaşık üç hafta kadar vermem gereken dozdan çok daha fazla vermiştim , doktora gittiğimde kan alıp depoları dolduğu için ilacı kesmişti, sadece bir kere fazla vermeniz sorun olmayacaktır, içiniz rahat olsun
ayisit arzu76 aradan zaman geçmiş ishal kusma herhangi bir şikayet yoksa biraz daha gözlemleyin. Eğer şiddetli kusma ve ishal yaşanırsa götürün doktora.
arzu76 canmanayvesuyu vegaferon damla Özel bir doktorumuz yok devletteki doktora böyle durumlarda ulaşma imkanı var mı
Hry-ayhn26 arzu76 hastaneyi arayıp herhangi bir doktordan bilgi alabilir bide kullandınız damla dişlerde siyahlık yapiyo çıktı zaman
canmanayvesuyu arzu76 onu bilmiyorum ama bence de sıkıntı olacağını sanmıyorum başlanan doz koruyucu doz çünkü bir de 2 katı kadar tedavi dozu oluyor genelde ilaçlarda. Yine yanlış yönlendirmek istemem ama bi takip edin 🙏
arzu76 beybiliko yaaa bende o kadar çok korktum ki kötü bir şey olur diye vicdanım sızladı sizede çok geçmiş olsun