eliiifogz doktor kaşeli imzalı kagit veriyor sağlık ocağı öyle yapıyor yoksa yapılmıyor doktorla konusman lazım canım ben kendim söyledim kağıt imzaladı verdi bunu aile hekimine ver dedi , hemsiremi aradım konuştum İğneyi eczaneden alıp gel dedi haftaya yapcaz biz inşallah aşıyı