Nilsevgi 6 ay 15 günlüyüz ek gıdaya başladık bebeğim malesef severek yemiyor zorlayınca ağlıyor sanki hiç ek gıda yemicekmiş gibi geliyor sizce ne yapmalıyım böyle yaşayanlar tavsiyeleri nelerdir ?
Orkidemm Nilsevgi ek gidaya baslayali 15 gun olmus istahsiz demeniz icin cok erken. 7 ayda dahil bir alisma sureci değişik tatlara. Acele etmeyin ve asla zorlamayın
zeytinlikek Nilsevgi ay dur daha çok başındasın sen yolun, o bebiş daha onun yiyecek olduğunu yemesini gerektiğini bile anlamıyor, mamadan yada anne sütünden direk farklı bir tada geçiyor hemen sevip yemesini beklersen işin yaş, 8. Aya doğru oturuyor her şey
Nilsevgi Orkidemm Ne bileyim böyle çevremden duyuyorum yok o yiyormuş felan psikolojimi bozdurlar yok bu cocuk yemicek iştahsız 🤦🏻♀️