mom97X Hanımlar kızım 10 aylık, bu aralar bazen oturttuğum zaman stresli gibi bir halle önü arkaya sallanıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi ?
Beyzaecrin96 mom97X ilk kızım tam dediğiniz aylarda yapıyordu hatta kayda bile almıştım. Gelişimsel tepkiler çok normal hatta daha sonra kanepeye doğru da vuruyordu oyun yapıyordu gülüyordu biz bakiclnca..şuan 6 yaş olmak üzere gayet sağlıklı 🌹
nnoktaa mom97X heyecanlandığında kanat çırpar sıkıldığında sallanır. Yeğenlerim de yapardı. Normal kabul ediyorum ben 😅
pnar56 mom97X canım benim bebeğimde yapıyordu öyle bende korkmuştum senin gibi meğersem uykusu geldiği zamanlarda yapıyordu bazen keyfi yapıyordu ve geçici bir durum hiç korkma çok normal bizde geçti çok şükür.
mom97X Beyzaecrin96 yaa ? Ben de biraz korktum ama inşallah normaldir, anneme sordum ben de küçükken yapıyormuşum normal dedi Sizimkinin ne zaman geçti bıraktı o olayı peki ?
Beyzaecrin96 mom97X çok normal içiniz rahat olsun siz anı yaşayın ilgilenin gerisini bosverin. Fazla incelemek vesvese veriyor huzursuzluk oluyor. Yürumeye başlayınca geçmişti. Kademe kademe farklı hareketler yapıyorlar herşey gelişimsel
mom97X pnar56 benimki oturttuğum zaman yapıyor, bu ara diş dönemi ve stresli şekilde yapıyor. Korktum ama inşallah dediğiniz gibi normaldir 🤲🏼