Kızlar, kızım 6 aylık. Daha önce altını açtığımda mutlu olan kızım dünden beri alt açma örtüsüne koyar koymaz ağlamaya başlıyor. Normalde sever altı açık durmayı, canı yanıyormuş gibi ağlıyor. Altını değiştirip zor sakinleştiriyorum. İki gün önce pişik olmuştu ama geçti, şimdi görünürde pişiği de yok. Neden böyle ağlıyor olabilir? Sizde böyle oldu mu iç? Acaba temizliğini mi yanlış yaptım? Önden arkaya temizliyorum. Afedersiniz iç kısımlarına öyle üstten ıslak mendille bastırmadan siliyorum. Bazen o iç kısma pişik kremi ya da kakası kaçıyor yavaşça temizliyorum ama kremi tamamen temizleyemiyorum korkuyorum da iyice bastırmaya ya da silmeye o yüzden suyla yıkıyorum. Acaba ondan mı oldu? Kremi tamamen arındıramıyor muyum acaba? Siz nasıl temizliyorsunuz? Geçmezse yarın doktora gideceğim bu arada, içim parçalanıyor çünkü