aselkussum Öncelikle çok ağrıyor , ve çok pahalı bir işlem daha geçen sene dakikası ne kadardı , o zaman o parayla gram alsaydin keske
İşe de yarıyor ama hamilelikden sonra benim yüzümdeki tüyler yine çıktı yarıda bırakmıştım zaten hamile kalınca belki de o yüzden geri çıktılar