kkbrylmazz Merhaba anneler bioderma güneş kremini kullanmış olan var mı memnuniyet merak ettim.Leke karşıtı memnun olduğunuzuda yazarsanız sevinirim 🥰
tazeanne___ kkbrylmazz geçen yıl kullandım koruması güzel ama yapısı yağlı biraz kendi cildim de yağlanınca güneşte parlıyodum 🤣 bıraktım snra
alyayaz81 kkbrylmazz Cildim güneşte kızarıp kaşınıyor ve diğer birçok krem bunun engellemedi. Bir tek Bioderma iyi geldi onu kullanıyorum 4-5 yıldır çok memnunum
kkbrylmazz alyayaz81 güneşte terletme yapıyor mu akmasın istiyorum.Bioderma gerçekten çok güzel bir marka