SinemB 6 aydan sonra daha iyi oluyor deniyor hormonlarımız daha düzensiz ya verim alamazsın pek yani kıl işi hormonel bir durum ve bunu vücudun en çalkantılı döneminde yapmak verimi ciddi düzeyde düşürebilir benim oğlumda 11 aylık ben yeni başlayacağım bir kaç gün sonra seansım var çünkü anca toparladım 4. Aydan sonra dökülme falan yaşadım yeniden çıktı etti şuna hamilelikten önceki halime döndğm ve başladım emzirdiğim için sormuştum 6 ay sonrasında daha sağlıklı olur dediler