Cumartesi eşimin iş arkadaşları bebek görmeye gelecek. 2 çocuğum var biri 3 yaşında diğeri 9 aylık.
Biraz kalabalık gelecekler gibi ve çoğunluğu kadın. İkram olarak hazırladıklarımı masanın üzerine koysam diyorum herkes kendi tabağına alsa tuhaf mı olur.
İlk defa geliyorlar merhaba merhaba dışında pek bi muhabbetim olmadı.
Ama 2 çocukla tek tek tabak hazırlayıp ikram etmem çok zor olur.
Siz olsanız napardınız