nazeninanne Sebebi ne olabilir deli gibi uykusu var ama kendini kızartıyor ıkınıyor ne gece uyuyor ne gündüz en fazla 10 dakika, kabız değil kaka yapıyor gazı da çıkıyor anlamadım 🥺
ayisit nazeninanne benim kızım da yapıyordu gülüyordum keçi gibi diye gazı falan da yoktu ama yapıyordu sonra kendiliğinden bıraktı.
nura97 nazeninanne benim bebegim de oyle. Gecen bir video gordum ayni bebegim gibi ikiniyor ve sesler cikariyordu ve doktor gazdan oldugunu anlatoyordu.
MeetJoeBlack nazeninanne gazdan oluyor . Benim oğlum da aynı öyleydi . Doktor demişti gazı çıkıyor diyorsun da bu çocuğun içinde 1 tane mi gaz var :)
serpoo nazeninanne doktorunuza söyleyin damla veriyo. Bizimde 15-20 günlükken başladı gece uykusunda da yapıyo ıkınırken kendni kusturuyo uykudan uyandırıyo. Ne kdr gazlarını cıkarsalarda içlerinde gala gaz varmıs
sinem_93 Benimki 2 aylık bi ara çok yapıyordu şimdi azaldı ama bağırsak kaslarını çalıştırıyor gibi bişey okumuştum bi yerde. Allahtan uykusundan uyanmıyordu ama bişey olacak diye ben yine de uyuyamıyordum 😅
serpoo nazeninanne 💩yapcagı zamanı takip edin benm bebişde bazen 2-3 gün yapamıyo yapcagı zaman cok fazla ıkınma oluyo 💩 yaptıgı zaman bir iki gün rahat geciyo . D vitamninini peribiyotikli yzdı doktorumuz gaz damlası olarakda neoclc. Kullanıyorum memnunum ilk metsil almıstım o yaramadı bize daha cok mahvoldu kuzum.
baharkeremserra nazeninanne benim bebeğimde 16 günlük oda aynı sürekli ıkınıyo günde 1 kez kaka yapıyo
egeniinnannesi nazeninanne bütün bebeler bu sesi çıkarır. Biyerde okumuştım bağırsakla alakalı bişeydi çok mantıklı gelmişti ama unuttum 😂 geçiyor o bizim 38 gün baya azaldı