smileanne Bu elbiseyi 1 kere 2 saat giydim nişanda . 40-42 beden uyumlu esnek bir abiye . Şal dahil 1500 liraya vericem . Geçen hafta aldım daha . Kendım 4 bine aldım şalını da 500 E aldım . Elden çıkarmak ıstıyorum ısteyene verırım
Dfncgdm2022 Liyakiz benım lacivert var cnm şalıyla birlikte satıyorum bıraya resim yuklemedım ama eger dusunursen gardırops uygulamasına yuklerım sana da cok rahat olur ben o kıloda gıymıstım hem lacivert hemde sıyah var ıkısı cok sık Paletli ve şallarıyla bırlıkte gonderıyorum 👍