Mama suyla yapılıyor suya gerek yok vs yanlış bilgiler canım. Hangi mama olursa olsun mama+ emzirmede olsa su vermeniz gerekir. Bebeğin susar ayrıca mamanın yapısından dolayı bağırsak hareketleri ve kolay dışkı çıkışı için de suya ihtiyaç vardır. Mamadan bir süre sonra kaynatılmış soğutulmuş su ver bebeğine.