kaymakliekmekkadayifi Bebeğim 1.5 aylık kızlar. Fotoğraftaki gibi bütün yüzü kafası beneklerle doku boynunda da var birde bir kaç tane omuzlarında var vücudunun başka yerinde yok. Sizce isilik mi alerjik döküntü mü ?
bittercikolata__ kaymakliekmekkadayifi isilik gibi yeni doğan 3 buçuk aylık bebeğim var ondada vardı geçti
nnoktaa kaymakliekmekkadayifi yenidoğan döneminde bebeklerin cildi daha hassas oluyor. İsilik gibi görünüyor. Ilık suyla duş aldırın rahatlatacaktır. 🥰